tjejkväll!

hejhej

vad gör ni nu?

jag kom för ett tag sen hem från tjejkvällen! tog av mej jeansen och tröjan direkt och la mej under täcker och kollade runt på internet:) haha!

skulle ju inte köpa nå typ(sparar till stockholm) men det blev make up remover och nå fejk jeans leggings^^

sen skjutsade johan och hans pappa hem mig(så snällt!!) och då passa jag på å fråga om vi kunde svänga förbi pappa och hämta min väska med smink osv, och då hade regine varit i älvsbyn i dag och då hade hon tagit hem ett par skor ¨åt mig!!! världens snällaste!och inte bara det... jag fick dom!! nu blir ni lite avis va?! men hon hade tagit hem nå andra skit snygga till sig själv(snygga om man ska följa "modet").

i morgon blir det skola:'( haha nä men kan ju inte säga att jag älskar skolan, skolan är något som finns där som ett svart moln! och man får fan i mej inte bort det! sen ska jag hem och då kommer johan och sen bella med mamma när hon slutar osv:) skojjskojj! sen blir de tävling lördag+söndag.


träffade ju den här tjejjen oxå! (något berusade på bilden^^) är ju ändå
inte ofta men träffar henne! men ring kan vi göra, och prata då ofc!
men en mycket bättre vän än henne kan man inte hitta!


puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0