tävling söndag

hejhej

ååh vaknade nyss, har huvudvärk och ont i armen:/  ni kanske undrar hur det gick...

klass 6

var 95 cm. det var blåsigt och grått i dag, men underlaget var fint. det var inte en så lång maxtid så red fortare än jag brukar. belv två slarvfel, två nedslag då som igår:P

klass 7

var 1 meter klassen. startade sist i avdelning a. när jag hoppade fram tvekade han men  hoppade, villket resulterade i att vi knäckte bommen i oxern, så nisses självförtroende låg på botten(han blir väldigt osäker på sig själv) så första hindret vägrade han på, hamnade på halsen men tog mig tillbaka till sadeln igen. red om och nisse hoppade hööööögt över. andra hindet vägrade han på oxå. red om och då hoppsade han knappt upp och jag märkte ju att det gick inte alls idag. så jag avbröt ritten efter 2:a hindret. inget jag ångrar. det skulle bara ha blivit värre ju mer jag hoppade.

så lilla plutten blev rädd:P sånt som händer. har hänt förrut men inte så här. hehe

bella tog kort med min mobil, men ser ju förjävlig ut på varje:P




skulle rida mot ett av framhoppningshindrena


^^,<33


haha! ser ju lite konstiga ut! men fan va jag frös!


hindret där vi inte kom över och knäckte bommen. man kan ju se på
bilden att vi inte har fart och kraft nog att ta oss över en oxer.



ville ju såklart visa hur di INTE ska hålla skänklarna och fötterna. men
nisse var så osäker så dom två siste sprången blev inge bra.


visst var bella bra som tog bilderna med min mobilkamera?!


puss och kram

Kommentarer
Postat av: bella

Du tog inte bilden när ni nästan flyger!!!!! Nu gråter jag ju sönder :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((



Hahahaha skojja :D

2009-10-04 @ 19:37:24
Postat av: bella

men ni äger ju ändå! bästa ekipaget i världen!

2009-10-13 @ 12:51:13
URL: http://bellastyrman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0