skolan/hoppträning

hejhej

förlåt för att jag inte har skrivit nå inlägg i går! kunde inte logga in när jag tänkte skriva igår kväll.

i alla fall så for jag på hoppträning i går, det var omhoppningsbana. nisse var ändå bra. tog inte snävaste svängarna men det var ändå ganska bra:) men nog för att jag sög i en sväng^^, haha
men kände att min sitts var asdålig:( menmen...

sitter i skolan nu, jag och bella har ring typ 1.000.000 samtal idag! usch! fast kul om folk vill sponsra:) haha

vi har fått sponsrat lite godis, en platta läsk(?!), rabatt och 1000kr:D nu är det alltså bara att fortsätta.

sen fick vi ju hyra lokalen gratis och affischerna kommer oxå att fixat gratis:) snällt snällt!

nu ska jag äta min bulla som jag och bella sprang och köpte:P


glöm nu inte att kommentera:-*

puss och kram

Kommentarer
Postat av: bella

haha... men det var ju många som inte svarade när vi ringde men jaa typ 1.000.000 samtal ;)

2009-10-08 @ 10:01:11
URL: http://bellastyrman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0