pluggeliplugg

hejhej!

sitter just nu och slappar lite för snart ska jag plugga!! har prov i morgon, men tror inte det kommer vara så jätte svårt. kom ju hem för 1 timme sen så har bara hunnit äta och hänga upp 2 tvättar och starta en till.. har snart tvättat ikapp!:) (för er som undrar så behöver jag inte tvätta själv, men jag tycker personligen att jag tvättar bättre än mamma;P haha nä men jag gör de då och då och då tvättar jag ju självklart mamma och hampus kläder oxå, det har dock blivit mycke mindre tvätt när emma flyttade) .

fick tillbaka vårat matteprov idag och jag fick G :D haha är ju inge bra alls på matte! bara massa konstiga siffror och klumelurer^^,


ha det bra i kväll!!

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Självklart är det mindre tvätt jag har ju mest kläder ;) hehe.

2009-10-06 @ 19:03:27
URL: http://emmakarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0