omg!

hejhej

vad gör ni?

själv har jag nyss plattat håret så de är as rakt nu!;) haha!!!

som endel vet måste jag vänta över 1 timme på älvsby bussen när jag åker med 13.45 från luleå, så i dag efter fleeeeeeera månader(!!!!!) så for jag och tränade!;) haha. hade inte ens tänkt träna så hade inte med mitt band, men hade ju kortet så de gick ju bra de i alla fall! var inte mycke folk där så de var skönt. sprang på löpbanden(jag kan inte hålla på med massa vikter, får as ont i ryggen). sprang ändå 25 min så är då nöjd för de var så länge sen jag tränade xD

snart ska familjen och jag då såklart(annars blir de en pluttig familj men mamma och hampe) och se basket i luleå:D kan ju bli kul de oxå. johan skulle ha en spelkväll. men i morgon kommer min älskling!!<33 och nu är han ju nyrakad oxå(missförstå inte, det är i ansiktet han är nyrakad era snuskisar!) :D

ha en bra kväll!

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0