no time!

hejhej!

har inte haft tid att skriva nå:( men nu snabbskriver jag ett inlägg:)

i går var jag i alla fall på hoppträning. marie har tvingat mej att göra mer hål i stiglädret(är så kort!!), dom nya stiglädrena har ju "töjts ut" och blivit längre. så har haft jättelånga ett tag, men har nog aldrig haft så kort som i går:P men det gick bra, lite ovant bara! böt bett på nisses träns oxå, så nu har han  sitt tredelade äppel bett, han gick mycket bra igår! bara jag vänjer bort min gammla ovana att he upp händerna och "hålla tillbaka nisse".

idag blev det en kort skoldag för hade inte så mycket att göra så for till piteå och hämtade sponsring:) sen for jag till pappa och var där:) jens var sjuk så han var extremt grinig:( så kom hem för ett tag sen, mamma har handlat sjukt mycket för i morgon ska jag och johanna pudas först laga nå god mat, kyckling tacos och sen baka nå skit onyttigt! men ska ta med lite på lördag till prk på klubbhoppninge, man måste ju ta med nå fika-.-

annars ska jag på sjukhuset i morgon så jag missar första lektionen. men ska ringa staffan och fråga om jag får träna på gymmet i stället för att fara dit för jag måste göra lite saker ang. projektet! krisarbete:P haha!

vi fick affischen i dag(seeeeeeeent!) så kanske lägger upp den här senare:)

jaja ska ut och mockelimocka nu åt hästarna(nisse har inga broddar för inga passar! så vi kan inte rida honom på ett tag för hovslagarn var skit upptagen i ca 2 veckor:s men är inte orolig för att nisse ska tappa så mycke kondis eller bli fet:P något som aldrig kommer hända^^,).

ha de super duper bra!

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0