new beginning

hejhej

som sagt så har många gissat att jag menar johan i bloggen. vårat förhållande har varit upp och ner. det är inte kul och jag har varit sur väldigt mycket. det jag och mina kompisar har snackat om hur johan varit för jag har inte mått bra alls.

så idag så sa jag till johan att komma till stan så vi fick prata efter ett antal sms.. så vi gick och tog en fika(det betyder jag för johan hade redan ätit). jaja vi pratade och sen sa jag att om han är villig att ändra sig lite och lyssna mer på mig och vad jag vill och att jag gör samma sak så är jag beredd på att prova. men för johan så visste han inte om han ville eller inte ville va tillsammans med mej. så då sa jag att nu är det slut. och gick därifrån .

så det är slut mellan mig och johan.

sen for jag till johanna p :) vi gjorde milkshake^^

ha en bra kväll, nu ska jag vara med en anonym person:P

puss och kram

Kommentarer
Postat av: bella

vad tråkigt att höra :(...



men mår man inte bra så är väl att göra slut det bästa.. hoppas du mår bätre iallafall..



ps. har varit och kollat lite på dollarstore och Ö&B och åhlens... hitta lite olika saker, men det tar vi på måndag..! ;)



hoppas du haft/har ett bra lov för övrigt

2009-10-28 @ 20:52:14
URL: http://bellastyrman.blogg.se/
Postat av: lollo

de är aldrig kul men mår ju bättre att vara singel än att vara i ett förhållande som inte är bra. du borde ju ha fattat att de inte skulle hålla:P hahah jaja sånt som händer

2009-10-29 @ 21:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0