möte

hejhej

just nu sitter jag och bella och planerar till vårat nästa möte:)

vårat första gick skit bra! bjarne borde ha varit med för att kolla när vi pratade^^ de blev ca 1 timme. vi tog olika förslag och försökte svara på frågorna från dom söta ungarna:) jag och bella försökte förgäves vårda språket:) hahah!! men sen börja jag må skit illa bara så där! så gick ut i nån min så bella tog över:)

jätte kul att träffa lärarna och se skolan igen!! men allt ser ju så litet ut!!

snart ska vi in till stan och kanske vandra runt innan vi beger oss på mötet.

ikväll blir det nog att fara på tjejkvällen med johan:) johanna kanske oxå skulle in^^ hoppas jag i alla fall!


ha det bra

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0