möte och ridtur

hejhej!

idag så hade vi skolfoto, steg upp 5 för att föna hårhelvetet! orkade inte platta, då ser jag ju platt ut:P haha i alla fall gick ut som vanligt och väntade på bussen, men den kom aldrig!! verkligen aldrig!! och jag hade inte missat den, så var jävligt sur! men när mamma kom hem från sin promenad så sa hon att de var svinigt halkigt på vägarna. hade ändå aldrig hunnit med luleå bussen om jag hade väntat längre. så kom seeeent:(

tog bara klasskortet, orkade inte med enskilt.

sen var det lunch och efter det ringde jag några mer samtal och vi blev sponsrade 500kr till av en skit gullig äldre man! haha jag äger på att få sponsorer även om de känns tungt ibland.

sen på bussen och möte med ung(påp), andre skulla hjälpa oss med affischen och han ska ha klart den senast tisdag:P spännande!;)

sen väntade jag på bussen, och sen väntade jag lite till.

kom hem lagade mat till mig och hampe. ut i stallet, viveka hade redan varit och ridit idag men hon verkade inte ha ridit så hårt. så for ut på en ganska lagomt lång tur:P mycket trav, skänkelvikningar osv. kom ett aslångt tåg när vi skulle över järnvägen igen! tur nisse är van så han stod bara lungt och tittade:D men såg att jag verkligen måste fixa hans man nu! ser ju förjävlig ut!

jaja nu ska jag.....leva kanske:P

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0