kommentarer

hejhej

jag älskar ju kommentarer från mina läsare:) har då inte haft problem med elaka kommentarer vilket är bra. vissa får ju det och vill inte ha sånt i bloggen så alla kommentarer godkänts direkt och hamnar på bloggen.

men ver ju inte hur jag ska kunna svara på dom. men nu har jag börjat med att svara på kommetaren genom att skriva en kommentar till mig själv i samma inlägg.

så om du skrivit till mig och jag vill svara så kolla bara inlägget lite senare så borde jag ha svarat:)

har suttit och fixat min lillasyrras julklapp i kväll. det har med låtar och skivor att göra:) men visst hade de varit kul att ha en hannah montana när vi var små? som sjunger, dansar(?!) och har en tv serie!


Socker söt? ja jag tycker faktiskt det^^,

följer inte serien eller lyssnar på låtarna, men de jag vet är ju att hon är en vanlig tjej(Miley Cyrus) och när hon ta på sig en blond peruk så blir hon Hannah montana, en super kändis! omg! jag kanske är en kändis och ni vet de inte ens!

Vem skulle jag då vara? Är jag lik nån?

haha rolig tanke!;)

puss och kram

Kommentarer
Postat av: bella

Du är lik britney spears :D

2009-10-30 @ 17:10:36
URL: http://isabelldahlgren.blogg.se/
Postat av: lollo

hahahah! känns inte som det. blond? supersmal? dum i huvvet i bland? hmmm. ja men kanske? kan ju ha en blond peruk liggandes nån stans!;)

2009-10-30 @ 18:30:34
URL: http://louiseostrom.blogg.se/
Postat av: Marika

Jag blev allvarligt talat rädd för den där Hannah Montana-bilden. Hon ser ju ut som en zombie på den! Nä, det hade varit bättre med en Avril. Fast det hade vi ju. ^^ Ha ha! Eller har. =P

2009-10-30 @ 18:36:14
Postat av: bella

Precis ;)

2009-10-30 @ 18:39:25
URL: http://isabelldahlgren.blogg.se/
Postat av: lollo

Marika- ja kanske det:P hon är ju alltid onormalt glad... måste va jobbigt! hon kommmer säkert att få massa rynkor senare i livet^^ vi som är sura ofta kanske inte får det^^

2009-10-30 @ 19:34:08
URL: http://louiseostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0