klart!!

hejhej underbara in!¨

haft en bra söndag? Det har jag, fast har ont i ryggen:'( jaja ska inte klaga så mycket.

har kollat runt på olika bloggar typ 12 gånger dom senaste timmarna.. vill ju att folk ska skriva nå intressant! men händer inte mycket. haha!

så nu undrar ni vad som är klart. jo mitt afghanistan arbete:D nu blev jag glad! jag satte mig och verkligen skrev! nu har jag nån dag att justera texten innan jag skickar in det. blev nog lagomt mycket oxå. besvarade som mitt syfte så det var ju bra de! mycke mer om opium kan man nog inte hitta^^, haha men som tur var hittade jag en skit bra hemsida.


Mycket fin soldat som promenerar över opium "blommorna"

jaja ska typ....hmmm.. kanske städa lite eller nå innan jag sover!


puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0