klar snart:)

hejhej

nu är jag snart klar:D känns bra! förutom att jag inte har nå skor jag är nöjd med:/

tog några lejda bilder för att visa er. men som vanligt är de seeeegt som h-vete här på blogg.se så får lägga upp dom sen"/

har i alla fall, svart klänning utan axelband som jag nu kan ha helt utan axelband med min "nya" svarta bh utan axelband(inte lättaste att hitta i storlek, i så fall jättedyra!). klänningen är såklart helsvart:) sen svarta strumpor för jag hade inga andra. sen blir det mina vita vingar. har inge annat:( men de får duga!!

jaja är taggad! johanna p kommer oxå:D så kan det bli annat än dåligt nu? nej tror inte det:)

hoppas ni får en underbar kväll nu mina sötisar!:)

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0