jag vill dö

hejhej

jo jag vill just nu lägga mig ner och dö, kanske fel att säga så men nu skiter jag i de.

idag så har jag varit och badat med mina kusiner och hampus i hortlax. ymer är övertygad om att han kan simma, vilket vi andra inte var(ymer är 4 år) så han fick drick mycket gott poolvatten! haha

sen var vi i luftlandet och jag sprang runt där med lilla loke som hoppade runt. men sen gick jag med hampus och hoppade själv i några!:P

sen lämnade vi an våra kusiner på prk för wilma skulle ha ridlektion. sen for vi in en korttis i stan och mamma och hampus köpte skor jacka och jeans leggings. jag hittade en suuuuupersöt skidjacka på team sportia. den var ju rooooosa med massa mönster! synd att den kostade 1500:(

sen blev det ö&b och jag köpte nödvänduga saker som: deo, rakskumm(för benen såklart:P), ansiktmasker och typ en dricka:P

orsaken till att jag vill dö är för att jag är trött och att jag känner att jag bara vill ge upp och känner mej grymt sviken och irriterad. jag orkar inte känna så när jag har lov! måste du sabba mitt lov bara för att du är lat? och inte bryr dej?

jaja ska kanske följa mamma och hämta spån snart och sen lasta upp skitsäckarna i transporten så vi kan fara med dom i morgon. och i kväll så blir det tv med min dricka och kanske har jag gjort ansiktmask oxå och kanske fixar jag mina naglar. även om jag är deppig så ska jag inte behöva förfalla och se ut som en frå mus. nejnej

fårstår om ni inte fattar nå men ville bara skriva det.

misha har fotat på hopptävlingen så laddar upp bilderna:)


Min snyggis! jag ser ju lejd ut! vadå luta sig fram?!


Hoppelihopp! man kan ju tro att jag inte ger nå eftergift. men det gör jag!


hej och hå! nu tar vi i!


kan ju säga att jag nu vill köpa nya hel svarta ridbrallor!:P


Sista hindret grund. det vi rev i omhoppningen!:P


och så klapp och sträcka ut:P


nu vill jag ännu mer ha nya ridbrallor!


tjoho! här kommer vi!:P


nice!


där rev vi:p eller snarare jag! hahahaha


de var ju kul:P hahahaha

visst var bilderna fina? inte lätt att fota i ett så mörkt ridhus:)

jaja nu ska jag byta om och sen fara och rulla runt i spånet med mina fleece kläder:)

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0