huvudvärk

hejhej

idag var jag hemma från skolan, vaknade men en otrolig huvudvärk. proppade i mig värktababletter och somnade om nån timme. men den ville ändå inte ge sig. kunde inte röra mig mycket för då gjorde de extra ont. så jag började skriva på mitt afghanistan arbete i samhälls. jag har om opium odlingen osv. för er som inte vet är opium något som man använder till droger.

sen skickade jag över till bella vars hon skulle ringa idag och fråga om sponsring. men tydligen gick det inte bra alls. och inte de andra vi skulle göra heller..

någon som vill sponsra eller har skit bra ljudanläggning?!

sen började äntligen huvudvärken att ge med sig så tog på mej stallkläderna och gick ut till stallet för att mocka osv. sen passade jag på att laga den bomlösasadeln och smörja in alla sadlarna(wilmas oxå, är jag inte världens snällaste?!:)) så när jag skulle ut och rida var det kolsvart! men har ju pannlampa(L) gahhhhaha! men gud va backen har blivit hård! och nisse såg ju knappt nå så han gick då väldigt försiktigt, men de gjorde nog inte saken bättre att jag red på ett kalhygge(heter de verkligen så?) och där var det massa stenar och spår kors och tvärs över stigen. menmen, var ute i nästan 2 timmar. men var ju endel skritt pga. dåliga vägar(nu när de har fryst på) och mörkret. 

tog in hästarna tidigare idag(klockan 8) vad är tidigt för er som har häst? när tar ni in dom? nisse de egot var ju bara upptagen med att äta upp sitt kraftfoder, men jolly brukar alltid stå och kolla på mig, så jag passade på att klia den lillalorken i ansiktet(fan va mycket päls han har i ansiktet!!). ingen vill ju va och pyssla om honom när han är halt. tror jag har klappat och borstat han mer än wilma och viveka nu när han är halt. och jag äger han ju inte ens... jaja vi får hoppas han blir bättre snart:P

puss och kram

Kommentarer
Postat av: bella

du äger lollo!!!

2009-10-13 @ 12:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0