hemma

hejhej

kom för ett tag sen hem från skolan. har ändå inte ´hänt mycket idag. var hos tandläkare. kul...? nej!

jaja har ätit stekt palt och ska snart skutta ut till stallet:) ska försöka skutta om jag kommer ihåg det;) haha

men jag kan bli jävligt irriterad på en person. säger inte vem, men den personen förstör mycket av min dag. barnslig... jaja ska inte prata om det här, bättre att ta upp det med personen så kanske, kanske personen slutar. hoppas kan man ju alltid. eller så kan man åtminstonde säga vad man tycker som personen ALLTID gör.

jaja! ha det bra

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Bella :D

Inte på mig väll? :(

2009-10-19 @ 21:04:22
URL: http://isabelldahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0