helg:)

hejhej!

jag sitter som vanligt framför datorn för jag skriver ju uppenbarligen detta inlägg:P

vad har jag gjort idag...hmm varit i skolan, sen handlade jag och mamma mat till tävlingarna osv:) har inte ens blivit nervös eller börja tokplanera än... måste ju va sjuk eller nå! haha

johan kommer inte idag, han vill hellre köpa en platt tv än va med mej:'( haha! nä men visste att han skulle köpa en, dessutom har jag inte tid, jag och bella ska ju fixa till tävlingen. måste fixa nisses man! är ju lång och ful(har aldrig knoppar på nisse, skulle nog inte ens ha de om det var en dressyrtävling..ORKA!).

annars vet jag inte vad som händer. min helg kommer bara handla om tävlingarna osv^^ ingen sovmorgon alls!:(


puss och kram

Kommentarer
Postat av: bella

grattis grattis grattis! såg hur många ïonmå

2009-10-13 @ 12:52:26
URL: http://bellastyrman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0