god morgon

hejhej

vaknade för ett tag sen, inte kul alls! just nu håller mamma på att göra nån konstig mat så de luktar helt seriöst äggfjärt i heeeela huset:( jag hatar ägg och äggfjärtar!

idag ska jag försöka ta mig till min farmor för det blev inte igår. sen vet jag inte om det blir hoppning på pay and jump för cp PRK vägrar ju svara på mail och då vet man ju inte om dom har fått det eller inte!! fan vad arg jag blir på sånt...

vi hämtade massor med spån igår så vi ska fara med skiten idag, så vi kanske ska fylla dom säckarna som vi har haft skiten i med ännu mer spån. vet dock inte hur mycket som kommer rymmas i vårat spån/skit hus..

jaja de är ju väldigt intressant att veta.. ^^ hahahhaha!

hmm... vet inte vad jag ska skriva.

att jag är sur än. eller vad jag nu är. upp och ner hela tiden.

ha det bra idag

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0