:'(

hejhej

har sovmorgon i dag:) så ska snart fara till bussen(mamma skjutsar mig till stan).

hon var å red i morse och då red hon förbi jan-robert, han har en skit fin nordis hingst! och tydligen ska han på slakt! :( han orkar inte med honom längre. han är 24 år och fullt frisk och pigg. hingsten har stått hos jan-robert i ca 20 år! så tror inte att någon annan skulle kunna ta honom.

jag som älskar att rida förbi hingsten och bara kolla på honom!


smygfotade han en gång:)


jaja nu ska jag göra mig i ordning

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad tragiskt :,(

2009-10-06 @ 15:49:31
Postat av: bella

åh, nej :( han är ju så fiiiiin!

2009-10-06 @ 16:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0