busshelvete!!!!!

hejhej

fan va arg jag är!!!!!! kanske dödar nån;) hahha nää men de ska jag inte.

men vi börjar tidigt idag så tar ju den tidigaste bussen från älvsbyn, och de brukar aldrig va så många. i alla fall så gick jag ut och väntade. och bussen var seeeen-.- ca 10 min. det är mycket för mig när jag ska göra bussbytet. i alla fall så tänkte jag att de skulle bli lte stressigt men jag skulle hinna ändå.

tillslut kommer bussen, jag har reflex för de är mörkt så tidigt. bussen hade helljuset på och vad gör han? jo han kör förbi mig!!!!!! och jag vifta typ! han bromsade inte ens sen när han hade kört förbi. nog fan borde man se mej som står och viftar!

och nu kan jag inte ens ringa och skrika på dom för jag har inte pengar på mobilen:( och vi har ingen hemtelefon och mamma är på jobbet. bajs! så kan inte ringa läraren heller. men när jag kommer hem antingen i kväll eller när jag kommer till skolan så ska jag ringa länstrfaiken  eller nå!


jaja bella så om du läser de här vet vu varför jag är sen.. kan ju inte svara på några eventuella sms..

ha de bra idag!

puss och kram

Kommentarer
Postat av: bella

hoppas du hinner se detta...

om du inte hinner komma, så skriver jag att bara jag blir firmatecknare...



hahhahahaha, vilken jävla idiot till busschaufför

2009-10-19 @ 08:18:28
URL: http://bellastyrman.blogg.se/
Postat av: Bella :D

Jag har varit med om sånna -.- fast du hadwe ju dock liiiiite längree...... :/

2009-10-19 @ 21:03:37
URL: http://isabelldahlgren.blogg.se/
Postat av: Marika

Så dj**la! Men busschaufförerna har gjort så förr, vet jag. Jag tror de har något emot ungdomar... =o I a.f. Jag vet hur du hade kunnat skicka sms i a.f. Om du har tillgång till internet så finns det en del gratis-sms-sidor. Jag är medlem i en. Men säg till mig först om du vill bli medlem för då får jag extra krediter! Eller förresten... Här är länken: http://www.gratissms.se/7xgo21fl5o

Ha det bra! =)

2009-10-25 @ 18:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0