bakis?

hejhej

nej är inte bakis!;) har lite ont i skallen på ena sidan huvvet men de hade jag redan i går^^, vaknade vid halv 1 så inte sent alls! vaknade först vid 10 men tänkte att nä nu fan ska jag sova och vila ut:)

Det var verkligen en trevlig fest i går med ganska många man inte kände sen tidigare. men festen slutade på ett lite mindre bra sätt. slaggis. men då var klockan vid halv 1 så tur dom tog de i slutet och inte i början;) näää  va taskig jag är nu! nån kunde ju ha blivit skadad.

i kväll blir det Face off eller va de nu heter. det är ett "disco" för gymnasieelever^^, tror många ska dit, eller jag har hört många säga att dom ska dit! far dit med marika d, sofia och johanna L sen kommer johanna p, alen, marika, och erika oxå va där och massa andra oxå förståss! kan bli trevligt de med! börjar 10 så de är ju inte så väst tidigt vilket är bra! kanske ska klä ut mig till en död ballerina! niklas ska låna mina änglavingar och min vita klänning... kan bli en upplevelse det! hahahahahahaha

nä ska äta nu och sen ut i stallet. mår alltid bra av att va i stallet! då kommer nog min huvudvärk försvinna oxå!

jo just ja! fick alla pappren i går till att få övningsköra! så jag körde till munksund i går:) men inte hem av uppenbara orsaker!;)

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0