ååh va trött jag är!

hejhej

ja jag är trött! men inte sova trött:P

gick bra att träna idag^^, skönt att va på dagen, då är bara kärringar där:) hehhe

pappa fyllde på min mobil med 200kr så har nu gratis sms och går att få tag på igen:D

viveka sa att hon skulle rida idag, men hon har inte varit här. de är lite jobbigt om dom säger att man ska rida men inte gör det och sen inte mockar så måste jag eller mamma göra det när vi kanske har planerat nå annat:( 



något som endel kanske inte vet så är det ju min mamma och viveka som äger nisse tillsammans, mamma ville inte ha han själv när hans förra ägare ringde. så hon frågade viveka som inte hade direkt hästvana(hon lärde sig rida på nisse när vi hade honom på foder). jag är ju "bara ryttaren" eller vad man säger. men jag äger honom för jag bestämmer ca 70% om nisse. mamma får bestämma om fodret och sånt och ibland har jag invändningar:) men det funkar bra! vi har allt vi behöver och nisse mår bra och blir mer och mer envis och låter sin personlighet blomma fram:P

jaja ska sluta snacka om hästar nu och säga att jag ska se tv i kväll:)

puss och kram

Kommentarer
Postat av: bella

hahahha!!!

2009-10-21 @ 09:17:06
URL: http://bellastyrman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0