16/10-09

hejhej

vad ska ni göra i helgen då? jag ska snart vara med johan så sitter och väntar på honom.

Idag var de skola som vanligt, hade eng och idrott. sen efter de for jag och tränade;) men blev avbruten av pappa som ringde och frågade om jag kunde vara barnvakt i morgon till jens och jessica över dagen. självklart! sen pratade jag med regine och frågade om hon ville träna i morgon med mej, hon har ju tänkt börja träna:P
sen direkt efter det ringde jonas, var längesen! måste ju va med han nån dag, vi är ju typ grannar!!!!!(i böle är man granne om man bor ca 2 km från varandra:P hahah nää kanske överdrev lite nu^^,

linda (nisses skötare) rider ju varje fredag, men eftersom de regnade i dag så är de ju inge kul så hon ska nog ta han någon annan dag i helgen:) så när jag kom hem kl.4 så var de direkt ner i stallet och mocka osv. var ganska mycke idag eftersom dom stod inne till efter 10 när de regnade så mycket. men nu är de fint i stallet igen:)

sen har jag plockat ihop lite i rummet, duschat och ätit. så har ändå hunnit mycket.

så i morgon blir de först träning sen pappa och sen ska jag till johan och sova där!

men tror johan kommer med godis nu som vi kan äta när vi ser tv eller nå! blev grymt godissugen!!

ha de bra söta läsare

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0