tjosan i trosan!

hejhej

ska erkänna att jag inte får till skolan i dag... varför undrar ni då. jo har inget projekt just nu. har skickat in till ett annat som kan intressera mig men har inte fått svar ännu. så skulle i så fall fara dit och hem igen. så stannade hemma och pluggade matte:P

annars har det inte hänt så mycket.

vi lagade tacos till middag och malin och tomas var förbi och åt.

sen har vi bakat lite pepperkakor! jens gjorde ju såklart allt för att förstöra våra fina kakor.
gjorde en egen utan en form. skulle föreställa nisse men lyckades inte så bra xD

ska snart hoppa i min säng, den är ju ganska hög, ca. 1 meter så¨jag har faktiskt en liten pall för att komma upp! kommer ju upp utan oxå men ser ju lite sjukt ut! jaja ni som inte visste det så bodde jag ju hos pappa i sommar för mamma hyrde ut vårat hus till några som pluggade till veterinär. och jag hade inget rum här för jens fick det ju när han föddes. så då kom vi på den braiga idén att städa ut ett litet förråd i garaget och göra om det till mitt rum. tror att det är 3 meter på långväggen och 1,90 på andra kortsidan. så vi städde ut det och målade det i en ljuuuus gul(mildare gul) färg med en röööööd fondvägg där jag har sängen sen la vi in ett klick gilv oxå. eftersom det är ett så pass litet rum och en vanlig säng inte skulle rymmas på kortsidan så har pappa byggt in min säg. ungefär som en loftsäng kan man säga. fast den är mycket lägre. men nu får vi ju in massa korgar och grejjer under sängen så jag kan ha kläder osv där. ska väl köpa ett skynke där nån gång:) men nu är den "vanliga" datorn oxå i mitt rum. ska dock inte hehöva å ha de stora skrivbordet i mitt rum sen:) men är ju inte här så ofta. jo just det. om ni undrar så luktar det inte bil/garage i mitt rum! det gör det inte i själva garaget heller! ;)

ni får ha en bra kväll:)

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Marika

Åååh! Jag vill också ha tacos. Jag är sugen på något salt. Annars finns det en jättegod rosa tårta i kylen, med mintströssel! fatta vad gott det är! Om det inte hade varit för att jag hade spytt om jag åt en bit till av den där tårtan så hade den legat i magsyra för längesedan. Kanske inte så mysigt beskrivet, men vad f*n! Livet är inte så mysigt hela tiden. ;P

Jag har förresten en blogg! Du måste läsa den! XD

2009-11-20 @ 23:02:17
URL: http://abnormalitet.blogspot.com
Postat av: lollo

hahahah!! jaa tacos är gott! ska äta det i kväll oxå, fast mammas version av det:P mohhahahaa sen ska hon ut och röjja på stan!! min åldriga mammma:P

2009-11-21 @ 11:27:09
URL: http://louiseostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0