sorry

hejhej

vet att jag inte har skrivit nå på hela dagen. men det händer ju inget här när jag är sjuk!

tänkte fara i morse för hade ändå inget att göra på skolan så kunde lika gärna få närvaro. men höll ju på dö av mitt eget snor! men nu är jag på bättringsvägen! känner mig mycke bättre i alla fall

men har inte bara latat mig, skrivit klart en artikel till skolan och skickat in:) tur jag har blivit mer "engagerad" i skolan. förra året höll jag på stupa! orkade inget. nu är det ju ändå mer att göra.

var ju borta för 2 veckor sen, eller fredagen före lovet så missade ett läxförhör i eng. var inte många som klarat det och då skulle läraren skicka ut ig varningar till alla som inte klarat det. men vi ska få göra om det i morgon dom som inte klarar det då kommer få IG varningar hemskickat.. lite konstigt ändå tycker jag. de är ju ETT läxförhör!!

jaja ska plugga lite glosor nu! ha det bra

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Marika

Ah, engelska. Du kan alltid få hjälp av mig, bara så du vet. ^^ När jag är hemma d.v.s. =P Ahe he he! J/K ;P

2009-11-13 @ 12:04:50
Postat av: lollo

aah:P du är ju bra på engelska-^^ men jag klarar mig nog:)

2009-11-13 @ 12:32:28
URL: http://louiseostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0