piiiiiinsamt!

hejhej

ja just det, lovade min pinsamma historia.

som sagt var jag och badade i går. har som ett badlinne. på badlinnet går det ett litet snöre runt halsen bara.

jag vet att den brukar glida ner om jag dyker, men inte tänkte jag på de inte!

men var inte många som badade när vi kom. i alla fall så dök jag i de första jag gjorde. som sagt så åkte linnet ner och brösten upp:s

men tänkte det är ju bara småbarn här. (jag hade redan fått upp delen igen innan jag kom upp ur vattnet). men vad ser jag då?? jo en man i 30-40 års åldern som hade varit under vattnet med sånna där badglasögon. :s !!!! rakt framför mig när jag hade dykt i!!

så jag gick upp och satt i bubbelpoolen resten av kvällen!

 

något pinsamt som hänt er?? självklart har det hänt alla något pinsamt någon gång!

 

puss och kram


Kommentarer
Postat av: Marika

Ha ha! Pinsamt! I somras när jag badade i poolen i Sikfors så skulle jag gå upp och göra något(kom inte ihåg vad) och halvvägs till omklädningsrummet så knäpps min bikiniöverdel upp av sig själv. Jag håller för och skyndar mig in till damernas. Det var väldigt pinsamt... Det var ganska mycket folk där också... Men jag gick tillbaka ut sen. Ha ha ha! Var väldigt uppmärksam angående spännet efteråt.

2009-11-22 @ 16:43:32
URL: http://abnormalitet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0