okej...?

hejhej

ska snart sova, jonas for just hem efter en kväll av datafixande(är inte igång än, men lite framsteg. dock var det porr?! på min dator när vi fick igång den... läskigt!!! så ni vet så sitter jag inte på porrsidor av något slag:P )och massa prat om skolor, utbildning, skit saker, osv....

jo såg att ridsporten var klockan 18.00?? men har dom gjort fel då?? igår sa dom att det skulle sändas klockan 19.30! fan va irriterande sånna saker är asså! men vi får helt enkelt hålla utkik:)

sov gott

 

puss och kram


Kommentarer
Postat av: bellaaa

jag hittar inte ens rätt kanal ^^, eller jag hittade inte :P

2009-11-15 @ 00:12:42
URL: http://isabelldahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0