matlagning på g

hejhej

håller just på med maten, blev kyckling och klyftpotatis idag:)

blev inge skola. fråga mig inte varför!! hahaahaha

men i dag lyckades jag ta mig en lugn ridtur. red förbi jan-robert och hinsten var kvar än:) men guuuuud så fet!
jaja, nisse tyvckte nog de var kul att komma ut. sen städade jag i stallet. 3 dagar utan min närvaro och städning så såg stallet ut som en bajshög:P haha men wilma och en kompis till henne var och jul pyntade stallet i går:) very nice!

sen var jag tvungen fixa till hagen. vi har en rundbal just utanför hagen. och då står nisse och jolly och äter av den. vi är dåliga på att he på ström, men man lärs sig inte riktigt om inte hästarna rymmer eller tar sig ur va?;) en gång hade linorna gått sönder och nisse stod bara utanför hagen och väntade hela dagen våran lilla knäppis!

jaja sträckte linorna för dom blir ju så tunga nu av all snö och is. sen satte jag in strömmen(som funkar!! helt otroligt^^ nisse fick allt känna på att de funkade, kan säga att han inte gillade det) sen täckte jag oxå över rundbalem med pressenning som vi är dåliga på att använda om det inte regnar eller snöar:)

jo just ja!!

ALLA HÄST ÄLSKARE ELLER HÄST INTRESSERADE MISSA INTE GLOBAL CHAMPIONS TOUR FINALEN PÅ EURO SPORT PÅ LÖRDAG! ROLF-GÖRAN BENGTSSON ÄR MED!! BÖRJAR KLOCKAN 19.30 DIREKTSÄNT TROR JAG

så nu stöttar vi rolf-göran:)

 


Jag blir ju höjdrädd!


snyggt:)


tänk.... Jag och nisse om 1 år;) mohahahhahaa


tjoho!

ha en underbar fredag kväll!

puss och kram


Kommentarer
Postat av: bellaaa:D

Så där fint hoppar jag och abbe :) Nästan iallafall! :D

2009-11-13 @ 19:47:27
URL: http://isabelldahlgren.blogg.se/
Postat av: bellaaa:D

Så där fint hoppar jag och abbe :) Nästan iallafall! :D

2009-11-13 @ 19:47:36
URL: http://isabelldahlgren.blogg.se/
Postat av: lollo

hahahahahahah! nooot! han vägrar ju bara;) nisse vill ju hoppa^^ ahahahahah nää abbe är oxå fin.... när han hoppar!

2009-11-13 @ 21:26:18
URL: http://louiseostrom.blogg.se/
Postat av: bellaaa:D

hahahhah XD

2009-11-14 @ 13:59:28
URL: http://isabelldahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0