lång skoldag

hejhej

sitter nu vid datorn efter en lugn kväll efter skolan.

gick länge idag. tog bussen klockan 4 från luleå sen åkte jag med mamma från busstationen och in på ö&b en snabbis för att köpa hampus julklapp... vad kan det vara??^^,

sen har vi inte gjort mycket i lilla böle. viveka och vilma var ut med nisse så slapp vara i stallet dne här regniga och tråkiga kvällen.

i morgon far jag till pappa och regine å ska sova där några dagar så regine kan hjälpa mig med att plugga inför prov. vill ju inte plugga när jag är i stockholm! men dom har ju dator där med så kan ju skriva några rader då och då!:) men kommer nog inte va så intressant för jag ska ju plugga som ett as!

har då igång min dator och håller på med ett program som ska "ta bort" viruset. vet inte hur sånt funkar! men kollade ju vad jonas gjorde, men han gav upp. men det verkar gå frammåt:D kommer inte upp massa saker att vissa saker slutat funka osv:P hehehhehehehehe!!! men nån mer kunnig måste kolla igenom datorn åt mej:P

jaja ska städa mitt rum nu och kanske he upp nya hyllor:)

och btw, det är bara 9 dagar kvar till stockholm nu!

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0