konstigt

hejhej

nej inte blev de nå skola idag. mår äntligen bättre och känner mig inte som ett ufo. kunde inte sova i går. när jag väl somnade så vaknade jag miljoner gånger under natten och var aldeless kallsvettig och konstig. brukar sova som en stock när jag väl somnat:/ så kanske sov 3-4 timmar i natt:/ är trött nu och har bara suttit och hållt på med skolarbete och sånt i dag. har varit virrig och haft ont i huvvet. ringde och spärrade mitt busskort och bad om ett nytt. kostar 150kr:'( jaja har mig själv att va arg på oxå. tror gubben höll på bli galen på mig för jag var typ frånvarande och var hela tiden fråga va han hade sagt! hahahhaha

ingen räknestuga i morgon, och jag som hade tänkt fara!! men jag och bella ska köpa in saker i morgon till fredag:P hhhhaahah!;)


jaja ska slappa sen stupa i sängen och hoppas på sömn i natt!'

ha det bra

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0