hemma idag

hejhej

jag hade sovmorgon idag för bella skulle arbeta med hennes andra projekt och vi har ju inte mycket att göra förrens i morgon:P

så regine hämtade mig vid 11 idag så for dit ett tag:) ska jobba i helgen(uf) visserligen är det hos min pappa, men dom måste ju ändå betala;) kanske familj rabatt?? hahahaha! eller så kanske inte:P sen kollade jag fel på busstabellen och for 1 timme tidigare till busshållplatsen. så gick på blomsmöbler och började må jävligt illa:'( så la mig i en sån där säng man hissar upp ner osv och ringde mamma... varför vet jag inte..? menmen skulle ju på kick off med uf. ringde till isabella och sa att jag nog inte kunde komma för hur kul är de att må¨illa? men hon sa att det gick bra och att hon skulle klara det själv! stooooooor guldstjärna till henne!! det hade i alla fall gått jättebra:)

så for hem, vilade och så och n mår jag bättre. måste ju va frisk och pigg i morgon! har saker att göra hela dan, morgonen börjar med telefonsamtal  och sen blir det att hämta grejjer. vi får lokalen klockan 3 så de är ju en bra tid:P ska bli skit skojj!

jaja ska städa lite så bella inte dör av all skit jag har i rummet:P hade de förra gången hon var här, så hon fick inte se rummet:P 

ha en bra kväll

puss och kram

Kommentarer
Postat av: bella

hahaha! jadu!



det gick mycket bra på kickoffen berättar mer imorgon!



hoppas du mår bra imorgon..

ditt rum så jag ju iallafall, hehe ;) bombnedslaget

2009-11-05 @ 22:05:52
URL: http://bellastyrman.blogg.se/
Postat av: Pappa

Ja Pappa betalar bra... :)

2009-11-06 @ 23:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0