hemma från mormor

hejhej

kom just hem från mormor, vi har varit där och ätit och jag har bakat pepparkakor:)

jo bella(dahlgren) jag har mormors kamera. ska ta bort bilderna på den. om det går med denna åldriga dator jag har nu;) sen har jag batteri laddaren oxå^^,

annars händer inte mycket. somnade på soffan i går. såg nån film och en var bra i alla fall. kommer dock inte ihåg vad dom heter och orkar inte bry mej om det nu.

har ju matteprov i morgon(om nån från klassen läser min blogg så har inte ni det, vi ska ha det på onsdag. men jag ska ju till stockholm och måste åka lite tidigare från skolan på onsdag) så ska plugga lite till senare i kväll.

höll på att skratta ihjäl mig i går när jag gick för att ta in hästarna! har ju inte sett jolly på nära håll sen har varit hos veterinären. dom hade ju rakat hans bakben!!! hahahahahahahahahah guuuuud så smala ben han har! sen har han ju huuuur mycket päls som hellst! så det var verkligen hysteriskt roligt!:)

ska städa lite nu

ha det bra

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0