hatar detta

hejhej

skrev ju i mitt förra inlägg att jag var trött... kan säga att jag inte är det längre:( hade ju varit toppen om jag kunde va pigg på morgonen och under dagen och trött på kvällen vid 10 tiden.

var och red nisse i mörkret i alla fall. nisse var fin. blev en galopp tur:) har börjat låta nisse trava riktigt fort under ridturen i alla fall en gång. i dag var han riktigt på hugget! har aldrig sett han trava så fort;) och skit coolt att sitta på! han är ju trots allt en f.d travare och kunde nog ha blivit en hyffsat bra om han inte hade fått skadan i munnen och i benet:/ men de var ju tur oxå! självklart inte att han blev skadad, men han hade nog inte kommit till oss i så fall:P

har dom senaste dagarna kollat runt på travsport.se, det är mycket intressant att kolla runt på nisses "förflutna" sen söka på andra hästar osv:P visste ni att nisse ändå hann springa in 26 300kr innan han blev skadad i benet?

För er som rider på prk så kanske ni inte visste att trollpilens mamma heter Pilutta(helt seriöst, inte ett smeknamn) och att han har 10 syskon på sin mammas sida:) en av dom är lillborka, hon och pilutta var stora som hus när jag var där! båda var såklart betäckta  och pilutta och lillborka är mycket lika varandra!:) dom härskar i deras hage över alla små varmblodstravare^^, oj, glömmde ju säga att jag vet de för att jag praoa där i 8:an. min favorit bland deras 1 åringar var pilborka. ni kan nog gissa att lillborka är hennes mamma?;)

jaja, ska FÖRSÖKA sova nu, men kan inte lova något^^

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0