hahahaha på dej bella!

hejhej vill bara börja med att säga till bella styrman att jag fick 133278 poäng i crazt taxi eller vad de nu heter! kan dock inte ladda upp någon bild:P

har varit i skolan i dag. hände inte mycket alls.

sen skulle jag och mamma träna men jag hade glömt mina träningsbyxor:( så jag badade med hampus och dom...

sen har vi inte gjort mycket. håller på färga håret och ska snart tvätta ur färgen. vi har sett idol och käkat glass oxå:)

jo just det. glömde ju säga att jolly har varit i skellefteå hos veterinären. han fick nån spruta och ska gå på metacam i 1 månad, fått nå man ska smörja på benen, banta honom och sen har viveka fått ett tränings schema för honom som börjar i morgon:P mohahahaha! men såå skönt att det kommer ordna sig med jollsan! vad hade vi gjort utan honom???

sen har jag packat till stockholm oxå, inte allt såklart! men det mesta. tycker det är kul att packa och hatar när det går såååå fort!

ska skriva en liten rolig historia(för er läsare) men inte fullt lika kul för mig sen:p hahaha vaaaaaad kan det vara??

ska skölja ur håret nu!

puss och kram


Kommentarer
Postat av: Misha

Skönt att dem kunde hjälpa honom :D tur att Peter är duktig(Y) och otur att de ska lägga ner kliniken :@



De spruta kortison va? tror nästan att salvan/linimentet som ska smörjas på benet är samma som han skrev ut åt Zäter. Vi får hoppas att det hjälper ska tydligen funka super! :D

2009-11-20 @ 23:59:32
URL: http://lovezetar.blogg.se/
Postat av: lollo

jo de är skäkert det. har inte varit i stallet eller så än. träffade bara viveka en snabbis igår^^,

2009-11-21 @ 11:25:12
URL: http://louiseostrom.blogg.se/
Postat av: bella

hahaha.. fan också.. men jag tror på dig så bild behöver du inte... nu måste man sitta och nöta det spelet igen.. haha.. tur att man ska vara hemma idag ;)



2009-11-21 @ 13:29:12
URL: http://bellastyrman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0