gårdagen

hejhej igen!

ja vi var ganska tidiga i går. så vi var bland dom första som kom in så vi tog det lungt utanför ett tag. sen började komma folk och kanske 20-30 min efter dom börja släppa in går ju brandlarmet! så då får alla gå ut och vänta i ca. 20 min...! kul? nehej! ganska säker på att de var för att dom typ kryddade med rökmaskinerna inne i lokalen! så då kom ju två brandbilar och allt! lyckat... och kanske inte smartaste.

jaja var ganska mycket folk vilket alltid är kul. hård bevakning från vakterna osv.

men trodde det skulle vara "bättre" annordnat.

det jag tyckte var tråkigt/dåligt var:

1. Vill inte va taskig men tyckte de var dålig musik som spelades.
2. nån tjej spydde vid ingången i början av kvällen. men ingen torkade upp de eller nå. nej de låg ju såklart kvar där hela kvällen och rann ut och folk gick i de. 
3. dom hade inga band utan stämplar som var ganska dåliga och många slickar på stämpeln och her de på nån annans hand. om ni fattar vad jag menar på min fina beskrivning;) men de är ju dom som går "back" på det.

ja så de var ju inte så kul. menmen vill ju inte va taskig men som sagt är det ju mina tankar om gårdagen!

nä nu kände jag mig taskig! kanske kommer bli nya "kissie"???

nu ska jag försöka sova

puss och kram

glömde ju en sak nu! dom hade ingen garderob som var övervakad så i slutet av kvällen så hade dom flesta blivit avstulna på saker. jag hade min börs i  väskan utan kontanter som jag hade på mig hela kvällen. hade kanske 5 enkronor i den. så den var ju självklart borta! sen på vägen ut höll vakten i min röda börs! hahah! dom hade ju ränsat den. mitt kort på hampus var bort och lite papper men alla kort var kvar utom busskortet! helt otroligt vilket tur jag hade! men dåligt av arrangörerna att inte ha nån garderob. en 10 för att hänga in och ha sakerna under bavakning hade jag lätt betalat! de är ju nästan alltid bavakad garderob på sånt här så man vet ju inte om man ska ha väska eller inte?? kan säga lycka till att lista ut vilken stäcka mitt busskort går mellan om ni som tog den inte läser min blogg då! hahaha! ska försöka få det spärrat! om det går med ynkla busskort?? dom ska då inte få ut nå av att stjäla saker från folk! varför gör man så????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0