:D

hejhej

ska snart gå å snarka i min säng:P hhahaha

har varit i stallet. nisse var alldeless spånig^^,

sen har jag sett tv och i reklamen vikt in kläder i graderoben. har mycket kläder fast jag tycker ju ändå inte det! jaja, dålig fantasi är vad jag har:P

har packat det mesta till stockholm, men kan ju inte lägga ner smink och det förrän i morgon;)

oj så kul det ska bli! kan knappt vänta:) nu tycker ni säkert att jag är knäpp, men jag längtar till att åka tåg oxå!(?) har åkt två gånger när jag var skit liten, men är säker på att jag kommer bli spyless tåget oxå:P

jo just det, for till pappa idag ett litet tag:) sprang runt på en massa ärenden med honom. sen har jag fått låna farmor och farfars kamera till stockholm:) då blev jag lycklig^^,

kommer nog inte skriva nå under tiden jag är i stockholm, har ju ingen dator och tror inte annelie brukar ha den hemma. och kul för henne att jag ska sitta på hennes dator för att blogga. inte livsnödvändigt ju!

ni får har det bra! kanske hinner med ett kort inlägg innan jag far i morgon:)

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Misha

Ha det så roligt och ta många bilder!! :D

2009-11-25 @ 14:35:49
URL: http://lovezetar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0