bilder från helgen

hejhej

lägger upp bilderna från helgen. har ju bara min mobilkamera. i vissa ljus blir det bra men oftast blir dom dåliga:(


very nice ego bild... menmen är inte naken heller!


Någon mer som tycker det är jobbigt att ta bilder på sig själv?
de var bilderna från fredagen, hade inte vingarna på mig.
tog inga från festen för det var för mörkt för kameran:(


Bild på tjeorna från lördan. dom tyckte jag tog många bilder. men de
är för att de blev as dåliga bilder. de här var dom "bra"


SÖTA!


Var ju bara tvungen! ser ni hur kort jag är?! jag blir ju rädd!;)


Sen blev de mer ego bilder inne på toan:P Jag ville ju oxå va med!!;)

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Marika

Vad fan! Ser jag ut sådär hela tiden?!? Jag trodde att jag så ut som när jag kollar mig i spegeln! Aah! Shit alltså! det här är fan allvarligt. Jag ser ju ut som min pappa för i h-vete! Aaaaah! Jag tror jag får panik!

2009-11-05 @ 20:48:07
Postat av: Sofia

Hahahahahahahahahaha kortis!!!!!!!!!!!

2009-11-06 @ 18:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0