usch!

hejhej

sitter just nu hemma och håller på att frysa ihjäl! visst är jag rolig? antingen så håller jag på dö av hunger eller så håller jag på dö för att de är för kallt.

ska ut och rida sen, linda var och red i går så jag kunde plugga lite då och vara trevlig mot våra gäster. men just nu känns det inte särskillt lockande att gå ut i stallet så jag kan frysa lite mer. om jag har tur är det kanske 4 grader "varmt" i stallet.... mina fötter är två stora isklumpar!


jag saknar sommaren!


förstrår ni hur kul det är på sommaren?! man slipper i alla fall oroa sig
 för att man fryser(typ)


vad ska ni göra idag??

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Pappa

villka snyggingar på båten!!!!

2009-12-15 @ 21:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0