tack!

hejhej

sitter nu på skolan.... med min egen dator(skoldator då)!!!

dom fixade den igår men då fick jag windows xp, men i dag så hjälpte en praktikant mej att få tillbaka vista. sen hjälpte han mej oxå att installera ett annat virus program. tycker ju vista är mycket snyggare än xp! :) sen fattar jag mer än med xp... orkar inte bry mej om att klaga på vista som typ alla andra gör. älskar min dator + vista;)

ni som undrar kommer jag nog köpa skoldatorn när jag går ut. vi fick ju nya när vi började så ingen hade använt dom förrut. men dom funkar ok:P

ja ja, ska fortsätta att installera skrivprogram och grejs på daton:)

ha en bra dag:)

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0