stan

hejhej

har just vaknat... jag som skulle vakna 9!!!! menmen sånt som händet. ska snart göra mig i ordning för jag ska in till stan och handla två julklappar till:) sen ska jag fara till pappa och sova där för i morgon så blir det lilla julafton:)

vad tycker ni att jag ska ge jesscia? min lillasyster som är 8 år??? 

såg nyss nisse springa runt i hagen som en galning:P tur han motionerar sog själv när jag försover mig och mina planer blir förstörda^^, hahaha nä men tror kanske att jag ska tvinga mamma å rida eller så kanske viveka kommer. om inte så får han vila. i morgon ska han gå, kanske två gånger, på julafton ska vi ju fara med risslan:)

jaja nu finns det inget att skriva

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0