skolan....

hejhej

idag är det rikigt kallt! det var -24 hos oss i morse!

sen så missade jag ju bussen i morse oxå:( den var skit tidig! jaja så mamma fick skjutsa mig till bussen i öjebyn och sen var jag här 9. sen har jag inte gjort mycket. försökt skriva på min summery på engelskan men vet inte vad jag ska skriva... skit tråkigt! sen finns det inte mycket å göra... kommer nog inte va här längre än till 12.10 idag.

var på hoppträning i går, var ju lite kul:p heheheh nisse var skit fin å lasta efterson jag har haft lite problem(lastar han själv, men ibland vill han inte alls och då måste mamma vara bakom). men i går gick han in skit fint både dit och hem.

vad ska alla göra på nyår då?? jag har ingen aning om vad jag ska göra än, vill inte sitta hemma.. det känns gode sorgligt:(

ha en bra dag

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Marika

Jag har ingen aning faktiskt... Vill göra någonting roligt i a.f. =P

2009-12-17 @ 18:24:09
URL: http://abnormalitet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0