seriöst

hejhej

nu ska jag klaga lite till, men nu har jag suttit i två timmar i soffan för att jag orkar inte göra annat just nu och sitter med mitt duntäcke och värmer mig. när jag har händerna framme för att skriva på datorn så måste jag 5 min senare he dom under täcket för dom är som isbitar... och min näsa kommer förmodligen börja odla massa hår för jag fryser om den hela tiden! och just nu är de en plåga, funderar på att stoppa på mej en halsduk och gömma näsan i den ;)

var och red i kväll oxå... först red jag med wilma en kort tur med jolly som hon har fått börja rida lite:P sen skulle jag rida en snabb runda runt jan-robert och de. men då tappar jag pannlampan när jag travar å den åker i backen å går sönder. men orkade inte bry mej om det och fortsatte min ridtur utan någon lampa alls. och kan säga att det är mörkt som i h-vete i skogen nu! är rädd för att de ska vara massa djur å sånt som lurar runt hörnet när vi kommer i full galopp^^, men de var det inte, och vi höll oss på vägen hela tiden, tur för nisse det:)

kom just på att jag snart måste ut i stallet och ge nisse kraftfoder för att betforn var inte blandad när jag kom till stallet så har inte gett nisse det än. han fick oxå komma in hela 2 timmar tidigare i dag. kom tillbaka vid 8 så orkade inte he på han massa täcken och sen ta in honom hit och dit hela tiden:P

ha en bra kväll/morgon

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0