nu är det jul här i vårt hus......

hejhej

idag så följde jag med och hämtade jessicas guldhamster:p skit söt! men jag skulle ha valt en créme färgd en:P

jaja sen så for jag hem och ut i stallet med bella. förbannade mamma för att hon bara hade slängt alla saker överallt osv... hur ska jag hinna rida om jag ska plocka undan efter henne hela tiden?!

klippte nisses man och sedan selade vi på honom och for ut och körde med risslan:) vi var jag, bella, mamma, viveka, hampus, wilma, bella(hunden) och jolly som sprang bakom:P

så nu får ni se lite bilder^^,


våran vackra julgran!!!:P


bella i full gång att dekorera julisgranen!


blev arg när jag kom ut i den häör röran!


nisse var något snöig!


Redo för avfärd!!!


Fullt lass!


:)


Snöigt!


Sötis!


ser ut som om jag gråterO.o


snygg tandställning^^


mohahahhaa


en SVETTIG nisse:)


aaaaw!


ingående förklaring om hur jag vevar in tömmarna^^,

mer bilder kommer sen:)

ha en bra kväll

puss och kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nä, så söt han är,, Nisse! Gull-poa. X)

God jul!

2009-12-24 @ 12:49:33
Postat av: Marika

Det ovanför var postat av mig, Marika, men det syns inte... Heh. =P

2009-12-24 @ 12:50:51
URL: http://abnormalitet.blogspot.com
Postat av: lollo

okej:) jo han är sötast!



god jul!!!

2009-12-24 @ 13:10:34
URL: http://louiseostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0