luleå

hejhej

idag så har jag och mamma varit till luleå och sett hampus spela basket:P dom vann om ni undrar^^,

sen så for vi in till stan i lule och gick på några affärer, guuuuud så mycket folk! köpte inget där. sen så skulle vi äta det blev max för det var sjukt mycket folk överallt! även på max då men där får man alltid plats:)

sen for vi mot piteå igen. for in på granngården. där köpte jag läderfett:)


ÄLSKAR det här läderfettet! är billigt oxå. 69 kr för 400g:)
mamma skulle köpa förrut men råkade köpa läderbalsam.
det lukatar citron och är skit lätt att använda:)

mamma köpte bara foder till nisse och sen köpte jag oxå kanin och marsvinsfoder:P

for till ö&b, skulle köpa nya 5 litershinkar med lock till vårat kraftfoder, men det fanns inga kvar:(
men jag köpte svarta helskodda ridbyxor för typ 118kr:) köpte 3 stycken dårinpackningar för färgat hår, 10kr styck. sen 4 stycken ansiktsmasker:)

jo just det! köpte 1 mössa som hade mycket färger på stadium och sen två billiga pannband:)

nu ska jag slappa innan vi ska skotta och släpa upp skitsäckarna till vägen! vi har typ miljoner säckar att släpa upp^^,

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0