jul

hejhej

kom just hem från hemmingsmark. det var kul att vara där å fira jul:) är skit trött men tänkte slänga upp några bilder


julaftonsmorgonen:)





Bella nyvaken


sen for vi och jobbade, gick jättebra:)


nisse pisse<33


glada barn:P


bella påväg till hemmings


mormor:)


mammas haka


tilda


hampus och vilma snokar bland julklapparna


kicki berättar nå intressant


vilma lite halvdrogad


alla skitungar




ymer


fjortisbella:p


jonas och loke


bella och hampus


bella och vilma


...


hampus och vilma


syskonkärlek


morbror magnus:P


tomtarna, ymer och loke




omg, jag får en julklapp! och ja, jag kramade tomtarna


kramkram


bella sitter och läser min bok om stjärntäcknet oxen..
tydligen passar jag bäst med en som är stenbock eller jungfru tror jag


vilma får ingen ordning på sina lådor


fick nytt shamop och balsam:)


jonas


sen gick vi ut i stallet och fpr ut på en slädtur med nisse, jolly, lyndon(?) och abbe. vi hade med nisse och jolly till hemmings:P jag satt bara å åkte för en gångs skull, fast jag höll jolly i en lina så fick han springa efter. bella och kicki red varsin häst.


vilma och nisse


nyfiken


sötis


såhär mycket syntes jolly när han försökte nå upp till boxkanten^^,


full fart!


bella och abbe


nisses lilla, lilla röv!:P


gull jolly:)


vi sov över hos mina kusiner, sen for vi ut på en till tur dagen efter(idag). jsg red då shirehästen queeni(?), bella red abbe som kicki tolkade efter och nisse frog risslan som vanligt:p


den "lilla" shirehästen gueeni:)


efter ridturen hängde det stooora istappar från queenis mule!xD
skit rolig häst att rida:) men nisse är bäst än!:)

kameran immade igen sista bilden:P hahaa men man ser ändå^^,

om ni indrar fick jag en tröjja, shamop och balsam, boken om oxen och pengar igår. fick inte mer eftersom jag fick resan till stockholm av mamma tidigare i år:)

ska lata mig lite, sen ska jag ut i stallet och rengöra alla grejjor igen för nu ska jga bli duktog på det! sen ska jag lata mig ännu mer och sen sooooova!!

i morgon blir det nog stan.. någon som vill följa??

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Marika

Vad bra att du fick en rolig julafton! =D

Nu är det nyår som väntar... ;P

2009-12-26 @ 17:07:20
URL: http://abnormalitet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0