förlåt

hejhej

sorry att jag inte skrivit nå. men kan säga att jag slutade tidigt i går, for hem och red nisse barbacka i skogen och sen sov jag efter det. vaknade åt och sen sov jag igen!


i dag så är jag inte säker på vad som kommer hända. och i morgon så är det oklart än. antingen så far vi till luleå och köper julklappar eller så far jag och löshoppar nisse på grans med hanna och kanske bella oxå. vill ju löshoppa men vet inte om mamma vill göra det i stället. sen fyller farmor år oxå och sen har jag livar lovisa och emelie att ha ridlektion för dom på eftermiddagen någon gång.

sen frågade maria om jag kunde komma och köra med rissla runt i arnemark vid jul nån gång i 2 timmar typ, jag får ju betalt av deras intresseförening:) måste bara se till så att vi fixar en av skacklorna.

nu ska jag ha svenska och sen blir det historia och idrott! kommer hem vid 6 idag:(

 

puss och kram


Kommentarer
Postat av: bella

haha, vad sämst.. jag komemr typ hem vid 4.. och det tycker jag är sent.



haha

hejdå

2009-12-04 @ 09:54:20
URL: http://bellastyrman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0