eeeh...

hejhej

har problem med dålig fantasi just nu:p vet inte vad jag ska ha för rubrik på inläggen:(

jaja i går så for jag in till stan för att vara barnvakt hos magda medans hon och mamma var ute på krogen. men mamma slutade jobba 22.15 och dom tänkte inte fara ut före 11. så jag var med vickan som var på en fest hos sin kompis i stan:P var inte så mycke folk där men det var trevligt^^, sen for jag till magda och var barnvakt, ungarna var 9-11 år så dom skötte sig själv. sen skulle dom ju sova oxå så jag gjorde ju inget:P såg lite film sen somnade jag en halvtimme och vaknade av att nån spydde(trodde ju det var mamma). men det var hampus kompis. han hade inte heller hunnit fram till toa stolen:s men det var inte magsjuka utan att han hade ätit för mycket för snabbt. så de blev att torka spya:(

i dag så har vi oxå kört med risslan:P nisse älskar att "köras"?? så vi får ner till böles byagård och skjutsade runt folk ett tag:P

ska senare i kväll lämna datorn hos lotta så att hon kan fixa den:)


puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0