bilder

hejhej

lägger upp några bilder jag tagit med min nya (första digitalkamera) idag. alla kommer inte med för jag kan förstå att regine inte vill att jag lägger ut alla på henne;) heheheh


första bilden med min super duper kamera:)


jessica och jens käkar godis:P


jens gör sig fin för att komma med på bild. sen blir han överlycklig när
man visar honom bilden:D


jens har fattat det där om hur man blir snygg på bilder^^,



jag och jens:) jens ville inte va med och fotas med mej:(


kollade lite funktioner:P skit kul ju!!!!

hoppas ni tyckte bilderna var underhållande. om ni undrar varför jag inte laddar upp miniatyrer på foton så är det för att när jag själv läser bloggar så vill jag inte ha minibilder. dom ska vara stooooora så man kan se dom och bara bläddra vidare. blir irriterad när folk laddar upp små:P

ha det bra, ska sova nu i mitt varma och mysiga rum hos pappa(där jag bor lustigt nog ute i garaget). kanske tar bilder nu när jag har kamera:P så ni får se hur mitt rum ser ut^^ men nu är det stökigt... men faktiskt inte alls jag som stökat ner! är nog alla andra som gjort det för en gång skull:P men jag överlever! bara jag har en säng, eller hur?!

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Marika

He he. Din brorsa är härlig ju. ;P Du har rätt; han har fattat precis hur man gör för att se fin ut på bilderna. XP

Ha ha, det är därför man ska ha blogger, då kan man klicka på bilderna om man vill se dem i stort format. ;)

2009-12-23 @ 23:02:39
URL: http://abnormalitet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0