alla älskar nisse

hejhej

blir att vi löshoppar i morgon!

så nisses och min lördag kommer att va ganska full

- löshoppning på grans med bella och hanna.
- emma ska rida nisse en stund(jannas lillasyster).
- hem.
- ut på en ridlektion med lovisa och emelie.
- fara till farmor och gratta henne.

som tur är så är det inte ansträngande för nisse att gå lektion med lovisa och emelie, inte än i alla fall.

jag vet ju att nisse är bäst och alla som rider honom vill int sluta:p vissa blir ju helt besatta! vissa vet nog vad jag menar;) '

blir kanske att va med jonas i kväll om han inte är upptagen med nå annat(att fara till lars i böle som vanligt).

annars sitter jag och fryser här hemma just nu! funderar på om det finns någon i denna värld som vill se luftslottet som sprängdes(?).

hatar att de är så kallt här hemma för övrigt! det är bara mitt rum som har fungerande element! var as varmt i mitt rum i morse, det tycker jag är skönt. men uppenbarligen inte mamma. känns som typ -10 inne i övriga huset! fryser seriöst om fingrarna när jag skriver! :/

jaja hoppas mamma kommer hem snart(hon och hampus är i öjebyn) så att jag kan klaga på värmen än en gång:P

hör av er om ni vill gå på bio i kväll!

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0